MİSYON, VİZYON, DEĞERLER, HEDEFLER
Misyonumuz: Kağıtla yaşam arasında bağ kurmak
Vizyonumuz: Sürdürülebilir büyüme ilkesiyle inovatif, ulaşılabilir, tutkulu, orijinal ve alanında lider marka olarak hayata artı değer katmak
Değerlerimiz:
Tutku
Saygı
Dürüstlük
Şeffaflık
Doğruluk
Müşteri Odaklılık
Şeffaflık
Hedefimiz:
- Sektörde lider bir isim olmak
- Tüm çalışma ve faaliyetlerimize yansıyan iyi ve seçkin marka imajımızı geleceğe dönük olarak güçlendirmek ve bu doğrultuda yol almak
- Müşterilerimiz ile bütünlük felsefesini benimsemek
- Çalışanlarımıza değer vermek
- Yasalara ve ahlak kurallarına uymak
- Çevreyi korumak
NEDEN MOPAK?
- Tüm hizmet ve çalışmalarını "yüzde yüz müşteri mutluluğu" ilkesiyle sürdüren
- Tüketici tarafından tanınmış, güvenilir, kaliteli, saygın ve yenilikçi bir marka olarak tanımlanan
- Eğitime ve gençliğe çağın gerektirdiği önemi veren
- Kağıt ve karton sanayi denildiğinde ilk olarak anımsanan
- Reklamı yalnızca marka imajını pekiştirmek amacıyla değil, tüketiciyi eğitme ve bilinçlendirme aracı olarak da kullanan
- Alanında her zaman yenilikleri ve ilkleri sunan
- Çalışma ve faaliyetlerinde güçlü imajını koruma ve geliştirme stratejisi ile hareket eden; eğitimli, çağdaş ve tüketicisine yakın insan potansiyeli ile dikkat çeken
- Çevreye saygılı ve üretim sürecinde çevre kirliliğini önleyici faaliyetlerde bulunan
- Tüketiciye kaliteli ürünler sunarak, daima farklı olduğunu hissettiren bir imaja sahiptir.
Kağıttan Kağıda Fark Var !