Misyon, Vizyon, Değerler

MİSYON, VİZYON, DEĞERLER, HEDEFLER

Misyonumuz: Kağıtla yaşam arasında bağ kurmak

Vizyonumuz: Sürdürülebilir büyüme ilkesiyle inovatif, ulaşılabilir, tutkulu, orijinal ve alanında lider marka olarak hayata artı değer katmak

Değerlerimiz:

Tutku

Saygı

Dürüstlük

Şeffaflık

Doğruluk

Müşteri Odaklılık

Şeffaflık

Hedefimiz:

  • Sektörde lider bir isim olmak
  • Tüm çalışma ve faaliyetlerimize yansıyan iyi ve seçkin marka imajımızı geleceğe dönük olarak güçlendirmek ve bu doğrultuda yol almak
  • Müşterilerimiz ile bütünlük felsefesini benimsemek
  • Çalışanlarımıza değer vermek
  • Yasalara ve ahlak kurallarına uymak
  • Çevreyi korumak

NEDEN MOPAK?

  • Tüm hizmet ve çalışmalarını "yüzde yüz müşteri mutluluğu" ilkesiyle sürdüren
  • Tüketici tarafından tanınmış, güvenilir, kaliteli, saygın ve yenilikçi bir marka olarak tanımlanan
  • Eğitime ve gençliğe çağın gerektirdiği önemi veren
  • Kağıt ve karton sanayi denildiğinde ilk olarak anımsanan
  • Reklamı yalnızca marka imajını pekiştirmek amacıyla değil, tüketiciyi eğitme ve bilinçlendirme aracı olarak da kullanan
  • Alanında her zaman yenilikleri ve ilkleri sunan
  • Çalışma ve faaliyetlerinde güçlü imajını koruma ve geliştirme stratejisi ile hareket eden; eğitimli, çağdaş ve tüketicisine yakın insan potansiyeli ile dikkat çeken
  • Çevreye saygılı ve üretim sürecinde çevre kirliliğini önleyici faaliyetlerde bulunan
  • Tüketiciye kaliteli ürünler sunarak, daima farklı olduğunu hissettiren bir imaja sahiptir.

 

Kağıttan Kağıda Fark Var !